Regulamin

Regulamin

REGULAMIN SPRZEDAŻY

ustanowiony dnia 01-07-2016 przez przedsiębiorcę Inspiro Katarzyna Gołuchowska określa zasady
związane z dokonywaniem zakupów w ramach sklepu internetowego dostępnego pod adresem
http://www.inspirosklep.pl/


Dla zapewnienia większej przejrzystości, Regulamin Sprzedaży został podzielony na 3 funkcjonalne sekcje:

I. Ogólne warunki sprzedaży
Warunki sprzedaży obowiązujące w Sklepie, a w szczególności informacje o zasadach zamawiania i
realizacji umowy, informacje o dostępnych formach płatności i dostawy oraz o sposobach reklamacji i
rezygnacji z zakupów poprzez odstąpienie od umowy.

II. Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
Zasady funkcjonowania Sklepu, a w szczególności informacje o warunkach korzystania z wirtualnego
koszyka i formularza służącego do składania zamówień oraz określenie warunków technicznych, jakie
powinna spełniać przeglądarka internetowa i komputer użytkownika.

III. Polityka prywatności i plików Cookies
Informacje dotyczące prywatności użytkowników, a w szczególności jakie informacje są zapisywane na
urządzeniu użytkownika oraz o anonimowych statystykach zbieranych dla lepszego zrozumienia
potrzeb użytkowników i optymalizacji Sklepu.


Obsługa Sklepu udziela wyczerpujących informacji w języku polskim odnośnie cech towarów dostępnych w
Sklepie oraz w kwestiach związanych z Regulaminem Sprzedaży. Obsługa jest dostępna telefonicznie pod
numerem 502363215 w godzinach 08-20 w dni robocze, jak również za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres biuro@inspirosklep.pl, na którą obsługa odpowiada w terminie do 24 godzin.
Sprzedawca stosuje Kodeks dobrych praktyk w handlu elektronicznym eCommerce
Fair Play, którego treść jest dostępna pod adresem http://safebuy.pl/ecommercefair-play,
dlatego jeśli jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu
Sprzedaży jest sprzeczne z tym Kodeksem lub kształtuje prawa i obowiązki
Konsumenta w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami i rażąco narusza jego
interes, wówczas to postanowienie jest niewiążące.

 

OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY

1. DEFINICJE
Sprzedawca : przedsiębiorca działający pod firmą Inspiro Katarzyna Gołuchowska i posługujący się
numerem Regon: 020629969 oraz numerem NIP: 8951807309, wpisany do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej RP prowadzonej przez Ministra Gospodarki;
Siedziba Sprzedawcy : ul. Poświęcka 12, 51-128 Wrocław;
Adres korespondencyjny Sprzedawcy : ul. Poświęcka 12, 51-128 Wrocław;
Zamawiający : osoba składająca Zamówienie w Sklepie i strona Umowy sprzedaży w przypadku jej
zawarcia ze Sprzedawcą;

Sklep : serwis internetowy dostępny pod adresem http://www.inspirosklep.pl/, za pośrednictwem którego,
Sprzedawca świadczy usługi określone w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną w celu
doprowadzenia do zawarcia Umowy sprzedaży;
Zamówienie : zatwierdzenie dostępnego w Sklepie formularza zamówienia, w którym interaktywny
przycisk lub link zatwierdzenia oznaczono słowami "zamówienie z obowiązkiem zapłaty" lub innym
równoważnym jednoznacznym sformułowaniem;
Konsument : Zamawiający, będący konsumentem w rozumieniu stosownych przepisów;
Umowa sprzedaży : umowa sprzedaży zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą i Zamawiającym w
zakresie rzeczy wskazanych w Zamówieniu i na warunkach określonych w niniejszych Ogólnych warunkach
sprzedaży.


2. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

1. Informacje przedstawione w Sklepie, w tym w szczególności dotyczące cen, stanowią zaproszenie do
zawarcia umowy sprzedaży i nie są ofertą sprzedaży.
2. W celu dokonania zakupu rzeczy prezentowanych w Sklepie należy złożyć Zamówienie.
3. Oprócz wskazania rodzaju i liczby rzeczy oraz wyboru formy płatności i dostawy, Zamówienie musi
zawierać następujące dane:
a) nazwiska i imiona
b) numer telefonu
c) adres poczty elektronicznej e-mail
d) adres do wysyłki
4. Dane wprowadzane do Zamówienia przez Zamawiającego muszą być aktualne i zgodne z prawdą.
Zasady ochrony danych osobowych udostępnianych przez Zamawiającego określono w rozdziale 7.
Ochrona danych osobowych.
5. Sprzedawca nie zapewnia mechanizmów służących do weryfikacji poprawności danych
wprowadzanych przez Zamawiającego, poza mechanizmami sprawdzającymi ich kompletność.
Zamawiający może w każdej chwili skorygować swoje błędy w trakcie wprowadzania danych do
Zamówienia.
6. Sprzedawca odbiera informacje o Zamówieniach składanych za pośrednictwem Sklepu w dni robocze
w godzinach 08-20.
7. Zawarcie Umowy sprzedaży następuje z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia
do realizacji, które jest wiążące dla Zamawiającego jeśli nastąpiło niezwłocznie po otrzymaniu
Zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji jest przesyłane przez Sprzedawcę z
wykorzystaniem poczty elektronicznej na adres Zamawiającego podany przez niego w Zamówieniu.
8. Z chwilą zawarcia Umowy sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego
własność rzeczy i wydać mu je, natomiast Zamawiający zobowiązuje się te rzeczy odebrać i zapłacić
Sprzedawcy cenę Zamówienia.
9. Wiążąca dla stron Umowy sprzedaży jest łączna cena Zamówienia prezentowana Zamawiającemu po
wybraniu przez niego sposobu płatności i dostawy przed złożeniem Zamówienia, płatna jak to
określono w rozdziale 3. Warunki płatności.
10. Sprzedawca realizuje Zamówienia tylko na terytorium Polski. Informacje o dostępnych sposobach i
terminach dostawy oraz ich kosztach są prezentowane przez złożeniem Zamówienia jak to określono w
rozdziale 4. Warunki dostawy.
11. Przedmiotem Umowy sprzedaży są rzeczy nowe, które Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć bez
wad. Ewentualne reklamacje można składać w sposób i w terminie określonych w rozdziale 5.
Reklamacje.
12. Konsument może zrezygnować z dokonanych zakupów i odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania
przyczyny w sposób i w terminie określonych w rozdziale 6. Odstąpienie od umowy. W przypadku
odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą, a jeżeli Konsument złoży oświadczenie o
odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.


3. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Z tytułu wykonania Umowy sprzedaży, Zamawiający jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy łączną
cenę Zamówienia, na którą składają się ceny brutto zamawianych rzeczy i koszt ich dostawy
obowiązujące w Sklepie w chwili składania Zamówienia.
2. Ceny brutto są wyrażone w złotych polskich i zawierają wszystkie należne podatki, w tym podatek
VAT.
3. Sprzedawca udostępnia w Sklepie następujące formy płatności:
a) za pobraniem
b) przy odbiorze osobistym u sprzedawcy
c) przelew bankowy
d) szybki e-przelew bankowy
4. Zamawiający jest informowany przed złożeniem Zamówienia, jakie formy płatności są dostępne ze
względu na charakter i wartość zamawianych rzeczy.
5. Płatność ceny Zamówienia następuje w formie wybranej przed złożeniem Zamówienia.
6. Termin płatności wynika z formy płatności wybranej przez Zamawiającego. Poza płatnością za
pobraniem, płatność następuje po zawarciu Umowy sprzedaży, a przed dostawą i wydaniem rzeczy.


4. WARUNKI DOSTAWY
1. Z tytułu wykonania Umowy sprzedaży, Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć rzeczy będące
przedmiotem tej umowy na adres wskazany w Zamówieniu, natomiast Zamawiający jest zobowiązany
te rzeczy odebrać.
2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć rzeczy niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży jednak
nie później niż w ciągu 3 dni, chyba że strony Umowy sprzedaży dokonały innego indywidualnego
uzgodnienia w tym zakresie.
3. Termin dostawy, gotowości do wysyłki lub inne terminy prezentowane w Sklepie przy zamawianych
rzeczach są terminami orientacyjnymi i nie wiążą Sprzedawcy.

4. Sprzedawca realizuje Zamówienia w kolejności ich wpłynięcia.
5. Sprzedawca udostępnia w Sklepie następujące formy dostawy:
a) dostawa na adres odbiorcy
b) odbiór osobisty u sprzedawcy
c) odbiór w placówce Poczty Polskiej
6. Zamawiający jest informowany przed złożeniem Zamówienia jakie formy dostawy są dostępne ze
względu na charakter i wartość zamawianych rzeczy oraz o ich kosztach.
7. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia stanu przesyłki po jej dostarczeniu na miejsce wskazane w
zamówieniu i przed jej odbiorem od przewoźnika.


5. REKLAMACJE
1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną
lub prawną (rękojmia).
2. W przypadku stwierdzenia wady, Zamawiający może skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację lub
skorzystać z gwarancji zgodnie z umową gwarancyjną.
3. Reklamacja powinna być złożona na piśmie na Adres korespondencyjny Sprzedawcy i powinna
zawierać co najmniej oznaczenie Zamawiającego, w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres
e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane
kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją oraz opis
wady będącej podstawą złożenia reklamacji.
4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie jednak nie później niż w terminie do 14 dni od jej
otrzymania i o rezultacie rozpatrzenia reklamacji zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji.
5. Zamawiający, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy
dostarczyć rzecz wadliwą na Adres korespondencyjny Sprzedawcy.


6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia
kosztów.
2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór dostarcza Sprzedawca, jednak nie jest to
obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na Adres korespondencyjny
Sprzedawcy przed jego upływem.
3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez
Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy,
która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w
posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.

4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez
niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla
niego z żadnymi kosztami.
6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze
zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub
dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.
7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi
poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
8. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez
Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od
Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania
terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku gdy ze względu na swój
charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, wówczas ponoszony przez
Konsumenta koszt zwrotu rzeczy jest równy kosztowi dostawy tej rzeczy do Konsumenta.
10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z
niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia;
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której
po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
f) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy
zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których
wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
g) w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania
pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których
wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania
naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do
dodatkowych usług lub rzeczy;
h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu;
Nasz sklep uczestniczy w programie eCommerce Fair Play 5.
i) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
j) zawartej w drodze aukcji publicznej;
k) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z podjętymi przez Zamawiającego
czynnościami zmierzającymi do zawarcia Umowy sprzedaży oraz w związku z jej realizacją, jest
Sprzedawca.
2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych
osobowych.
3. Udostępnienie danych osobowych przez Zamawiającego ma charakter dobrowolny, ale niezbędny do
złożenia Zamówienia i realizacji Umowy sprzedaży, a ich przetwarzania następuje:
a) w celu zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży,
b) na potrzeby marketingu bezpośredniego produktów i usług Sprzedawcy.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku, o którym mowa w pkt. 3 lit. a) jest
ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych do nawiązania, ukształtowania treści,
zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między Zamawiającym i Sprzedawcą, jak również ze
względu na właściwość Umowy sprzedaży, zaś w przypadku, o którym mowa w pkt. 3 lit. b) jest
ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, gdy jest to niezbędne dla wypełnienia
prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych.
5. Dane osobowe zgromadzone przez Sprzedawcę mogą być udostępnione:
a) odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
b) innym osobom i podmiotom w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa.
6. Zakres przetwarzanych danych obejmuje w szczególności następujące dane osobowe:
a) nazwiska i imiona
b) numer telefonu
c) adres poczty elektronicznej e-mail
d) adres zamieszkania lub pobytu
e) adres do wysyłki
f) Numer Identyfikacji Podatkowej
7. Zamawiający może dobrowolnie udostępnić swój adres e-mail w celu wykorzystania go przez
Sprzedawcę na potrzeby działań marketingowych Sprzedawcy, polegających przede wszystkim na
przesyłaniu Zamawiającym informacji handlowych dotyczących produktów i usług Sprzedawcy.
8. Sprzedawca zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo
danych osobowych udostępnionych przez Zamawiającego, w szczególności uniemożliwiające dostęp
do nich osobom trzecim lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa, zapobiegające utracie
danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.
9. Zamawiającemu przysługuje prawo:
a) dostępu do swoich danych osobowych przekazanych Sprzedawcy, prawo dokonywania
uzupełnienia, korekt oraz aktualizacji treści danych w drodze komunikacji ze Sprzedawcą;
b) żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, o

ile okazałyby się one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zebrane z naruszeniem przepisów
prawa - w tym celu należy wysłać pismo, listem poleconym, na Adres korespondencyjny Sprzedawcy;
c) sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy staną
się one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane - w tym celu należy wysłać pismo, listem
poleconym, na Adres korespondencyjny Sprzedawcy.

8. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
1. W rozsądnym czasie po zawarciu Umowy sprzedaży, ale najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy,
Sprzedawca przekazuje Konsumentowi potwierdzenie zawarcia tej umowy na trwałym nośniku, którym
to nośnikiem w szczególności może być wiadomość elektroniczna przesłana na adres e-mail
Konsumenta podany przez niego w Zamówieniu.
2. Potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży, o którym mowa powyżej, zawiera co najmniej informacje
o:
a) głównych cechach świadczenia;
b) danych identyfikujących Sprzedawcę, w szczególności firmę, organ, który zarejestrował działalność
gospodarczą, a także numerze, pod którym został zarejestrowany;
c) adresie Sprzedawcy, adresie poczty elektronicznej oraz numerach telefonu, pod którymi Konsument
może szybko i efektywnie kontaktować się ze Sprzedawcą;
d) adresie, pod którym Konsument może składać reklamacje;
e) łącznej cenie Zamówienia wraz z podatkami i opłatami za transport;
f) sposobie i terminie zapłaty;
g) sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę oraz stosowanej przez Sprzedawcę
procedurze rozpatrywania reklamacji;
h) sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, a także wzór
formularza odstąpienia od umowy;
i) kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, jeżeli ze
względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą;
j) przypadkach braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie przepisów i okoliczności, w których
konsument traci prawo odstąpienia od umowy;
k) obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad;
l) istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;
m) kodeksie dobrych praktyk, do stosowania którego Sprzedawca dobrowolnie się zobowiązał oraz
sposobie zapoznania się z nim;
n) funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony;
o) mających znaczenie interoperacyjnościach treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i
programowaniem, o których przedsiębiorca wie lub powinien wiedzieć;
p) możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.
3. Sprzedawca stosuje Kodeks dobrych praktyk w handlu elektronicznym eCommerce Fair Play, którego
treść jest dostępna pod adresem http://safebuy.pl/ecommerce-fair-play.
4. W przypadku sporu ze Sprzedawcą, Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.:
a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z
wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,
b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu ze Sprzedawcą,
c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu, korzystając z bezpłatnej pomocy
powiatowego lub miejskiego rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań
Nasz sklep uczestniczy w programie eCommerce Fair Play 7.
statutowych należy ochrona Konsumentów jak Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich,
d) złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
5. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Zamawiającym niebędącym jednocześnie
Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
6. Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z polskim prawem i w języku polskim.
KONIEC OGÓLNYCH WARUNKÓW SPRZEDAŻY